W czym możemy Ci pomóc?
Parkowanie
Parkingi
Rezerwacje
Abonamenty
Aplikacja NaviPay
Płatności
Najczęstsze pytania
Jeśli jesteś naszym klientem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zwróć się do ochrony parkingu. Jeżeli jesteś klientem polskim, należy wykorzystać awaryjny kod QR, zwracając uwagę na odpowiednie rozjaśnienie ekranu i sprawdzenie czy wybrany został właściwy czytnik.
Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej rezerwacji przez portal na czas dodatkowego postoju. Zachęcamy do pobrania aplikacji NaviPay, w której proces ten jest dużo łatwiejszy.
Ewentualnie prosimy o wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji i parking, którego dotyczyła.
Ewentualnie prosimy o wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji i parking, którego dotyczyła.
Wjazd na parking przed terminem rezerwacji jest możliwy jedynie dla użytkowników aplikacji NaviPay. W pozostałych przypadkach szlaban otworzy się jeśli wjazd nastąpi zgodnie z datą i godziną wybraną w procesie zakupu rezerwacji.
Tak, w okresie trwania rezerwacji możliwe jest wielokrotne wjeżdżanie / wyjeżdżanie z parkingu.
Gotowy na parkowanie?
Kontakt
Masz pytania lub chcesz
nawiązać z nami
współpracę?
Napisz do nas.
Odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Potrzebujesz więcej informacji?
NaviParking Poland Sp. z o.o.ul. Chmielna 7300-801 Warszawa
Polska