• Baza wiedzy
  • Abonamenty

Abonamenty

Prosimy o skorzystanie z wyszukiwarki parkingów poprzez wpisanie miasta i wykorzystanie widoku listy parkingów lub mapy. Alternatywnie parking można znaleźć w sekcji polecanych parkingów. Nie wszystkie parkingi mają włączoną dostępność abonamentów z uwagi na regulacje właścicieli parkingów.
W formularzu abonamentowym niezbędne jest uzupełnienie następujących danych osobowych znajdujących się w sekcji po lewej stronie: imię i nazwisko, kontakt - mailowy i telefoniczny, nr tablic rejestracyjnych.
Uwaga! Wypełnienie tych pól jest niezbędne do ukończenia procesu rezerwacji - w przeciwnym razie przycisk “zarezerwuj miejsce” pozostanie nieaktywny.
Aby uzyskać fakturę, należy zaznaczyć pole “Potrzebuję faktury VAT” i uzupełnić niezbędne dane.
sekcji po prawej stronie formularza wybierz parking a następnie pakiet będący przedmiotem zainteresowania. Po dokonaniu wyboru wyświetlony zostanie koszt rezerwacji. Zwróć uwagę na parking na którym rezerwujesz miejsce, domyślnie ustawiony jest parking który był ostatnio oglądany.
Uwaga! Pakiety są zdefiniowane we współpracy z właścicielem obiektu i mogą różnić się od siebie lub nie dotyczyć wybranego obiektu.
Jeśli jesteś zainteresowany pobytem na mniej niż 48h, skorzystaj z pakietu krótkoterminowego (rezerwacji).
W trakcie trwania abonamentu możesz wjeżdżać i wyjeżdżać z parkingu dowolną ilość razy. Abonament zaczyna się zaraz po północy wybranego dnia początkowego i trwa do 23:59 dnia ostatniego. Po podjechaniu pod szlaban, w zależności od parkingu dostępne są następujące sposoby wjazdu:
Novotel Warszawa Centrum - system rozpoznaje tablice rejestracyjne pojazdu. W przypadku gdy numery są nieczytelne, może zająć to kilka sekund. Jeśli system sporadycznie nie rozpozna tablicy rejestracyjnej, skorzystaj z kodu QR, który przyszedł w wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji. Po zakończeniu parkowania wystarczy podjechać pod wyjazd z parkingu — szlaban otworzy się automatycznie.
Pozostałe parkingi - wjazd TYLKO z aplikacją NaviPay. Opłata za parking w aplikacji powinna wynosić 0 zł. Po przyjeździe na miejsce należy otworzyć szlaban za pomocą przycisku w aplikacji. Prosimy nie pobierać biletu papierowego z bileterki.
Opłata za abonament to ostatni krok w procesie rezerwacyjnym. Po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego klient przenoszony jest do operatora płatności. Płatność odbywa się za pośrednictwem integratora płatności Przelewy24. Serwis oferuje płatności BLIK, kartą oraz możliwość skorzystania z bankowości internetowej. Po zatwierdzeniu płatności na ekranie pojawi się komunikat, o tym, że została zatwierdzona pomyślnie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na rezerwację, prosimy o zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w formularzu zakupu abonament lub kontakt z nami poprzez [email protected].
Pakiety zostały zdefiniowane wraz z właścicielem obiektu, dlatego też różnią się między sobą. Wszystkie dostępne pakiety są widoczne na podstronie parkingu, lub w formularzu zakupu abonamentu.
Zakup dotyczy abonamentu na miejsce dostępne z puli miejsc parkingowych (nieprzypisane), z którego klient może dowolnie korzystać wielokrotnie wjeżdżając / wyjeżdżając z parkingu. Wjazd na parking możliwy jest w oparciu o kamery lub/i aplikację NaviPay.
Ceny dla abonamentów zostały ustalone z obiektem i są widoczne zarówno na podstronie danego obiektu w sekcji abonamentów, jak i bezpośrednio w formularzu zakupu. W tym momencie nie przewidujemy możliwości zakupu abonamentu na raty / z odroczeniem spłaty. Jedyną formą zapłaty jest przedpłata w wysokości 100%.
Pakiet nie odnawia się automatycznie. Prosimy o zakup nowego abonamentu dla nowego zakresu dat.
Prosimy o zakup nowego abonamentu z datą rozpoczęcia tożsamą z dniem po zakończeniu starego abonamentu. Przykładowo - abonament zakupiony został do piątku, więc powinien zostać zakupiony nowy, od soboty (poprzedni obowiązuje do piątku do 23:59).
Pracujemy nad możliwością modyfikacji abonamentu do momentu jego startu - planujemy wdrożenie tej funkcji do końca roku. Podobnie sprawa tyczy się mechanizmu anulowania. W tym momencie obie funkcje są możliwe jedynie przez bezpośredni kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego u dołu strony głównej lub przez wysłanie maila na [email protected].
Uwaga! Anulowanie abonamentu wiąże się z potrąceniem 15% jej wartości z tytułu procesowania płatności. Po rozpoczęciu okresu abonamentu, klientowi nie przysługuje zwrot środków.
Rezerwacja wynosi maksymalnie 48 h i możliwe jest wybranie precyzyjnych godzin zakończenia i rozpoczęcia. Abonament - inaczej pakiet długoterminowy, możliwy jest do zakupu jedynie w opcji powyżej 48 h i na określone dni, liczone od minuty po północy dnia pierwszego do 23:59 dnia ostatniego.
Zalecane jest sprawdzenie folderu ze spamem. Jeżeli okaże się to nieskuteczne, prosimy o kontakt na [email protected].
W celu zakupu powyżej 5 abonamentów prosimy o kontakt bezpośredni przez formularz kontaktowy lub na maila [email protected].
Tak, w okresie trwania abonamentu możliwe są wielokrotne wjazdy i wyjazdy z parkingu.
QR code znajduje się w mailu z potwierdzeniem abonamentu. Należy zbliżyć ekran telefonu z widocznym QR kodem do czytnika znajdującego się na parkingu, w bezpośrednim sąsiedztwie bileterki.
Tak, w celu zmiany numeru rejestracyjnego auta należy przesłać nowy drogą mailową informację o dacie, od której zmiana ma obowiązywać.

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami
Pobierz aplikację

Kontakt

Masz pytania lub chcesz
nawiązać z nami
współpracę?
Po prostu napisz do nas.
Odpowiemy w ciągu 24h.

Potrzebujesz więcej informacji?

jest częścią rodziny aplikacji
NaviParking Poland Sp. z o.o.ul. Chmielna 73
00-801 Warszawa
Polska

Wybierz plik załącznika lub przeciągnij go tutaj

  • przelewy 24
  • blik
  • partner.visa
  • master card
  • play
  • orange
  • plus
  • certyfikat pci dss