- Baza wiedzy
Parkowanie
Parkowanie
Jeśli jesteś naszym klientem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zwróć się do ochrony parkingu. Jeżeli jesteś klientem polskim, należy wykorzystać awaryjny kod QR, zwracając uwagę na odpowiednie rozjaśnienie ekranu i sprawdzenie czy wybrany został właściwy czytnik.
Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej rezerwacji przez portal na czas dodatkowego postoju. Zachęcamy do pobrania aplikacji NaviPay, w której proces ten jest dużo łatwiejszy.
Ewentualnie prosimy o wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji i parking, którego dotyczyła.
Ewentualnie prosimy o wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji i parking, którego dotyczyła.
Wjazd na parking przed terminem rezerwacji jest możliwy jedynie dla użytkowników aplikacji NaviPay. W pozostałych przypadkach szlaban otworzy się jeśli wjazd nastąpi zgodnie z datą i godziną wybraną w procesie zakupu rezerwacji.
Tak, w okresie trwania rezerwacji możliwe jest wielokrotne wjeżdżanie / wyjeżdżanie z parkingu.
Na tym parkingu parkowanie dostępne jest całodobowo.
W przypadku posiadania biletu papierowego, należy opłacić go na miejscu w kasie. Na niektórych parkingach (jak na przykład Centrum Zdrowia Dziecka), możliwe jest zeskanowanie biletu w aplikacji, następnie jego opłata i wyjazd. Każdy parking jest opisany w aplikacji.
Pracujemy nad zautomatyzowaniem procesu zakupu rezerwacji jednocześnie dla kilku samochodów. Obecnie należy dla każdego samochodu wykonać osobną rezerwację.
Wykupiona rezerwacja zadziała jedynie na wybranym parkingu.
Dla rezerwacji lub abonamentu zakupionego na obiekcie Novotel Warszawa Centrum, parking można w takim przypadku bezproblemowo opuścić. Jeżeli szlaban nie otwiera się, należy wykorzystać kod QR z mailowego potwierdzenia rezerwacji (można go wcześniej pobrać). Kod QR trzeba przyłożyć do czytnika kodów QR przy wjeździe (w sąsiedztwie bileterki), po jego odczytaniu szlaban otworzy się.
Dla parkowania z aplikacją NaviPay, połączenie internetowe jest niezbędne. Prosimy o opuszczenie parkingu w sposób alternatywny i informację o zaistniałym wydarzeniu przez formularz kontaktowy. Status parkowania powinien zaktualizować się po przywróceniu połączenia internetowego.
Dla parkowania z aplikacją NaviPay, połączenie internetowe jest niezbędne. Prosimy o opuszczenie parkingu w sposób alternatywny i informację o zaistniałym wydarzeniu przez formularz kontaktowy. Status parkowania powinien zaktualizować się po przywróceniu połączenia internetowego.
Gotowy na parkowanie?
Kontakt
Masz pytania lub chcesz
nawiązać z nami
współpracę?
Napisz do nas.
Odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Potrzebujesz więcej informacji?
NaviParking Poland Sp. z o.o.ul. Chmielna 7300-801 Warszawa
Polska