• Baza wiedzy
  • Parkowanie

Parkowanie

Dla aplikacji NaviPay proszę użyć alternatywnej metody podanej w aplikacji dla danego parkingu.

Dla aktywnej rezerwacji lub abonamentu, proszę sprawdzić mail z potwierdzeniem zawierającym alternatywną metodę wjazdu. Dla parkingów zlokalizowanych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, proszę zapytać ochronę o pomoc - mail z potwierdzeniem rezerwacji jest biletem wjazdu na parking.
Jeśli jesteś naszym klientem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zwróć się do ochrony parkingu. Jeżeli jesteś klientem polskim, należy wykorzystać awaryjny kod QR, zwracając uwagę na odpowiednie rozjaśnienie ekranu i sprawdzenie czy wybrany został właściwy czytnik.
Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej rezerwacji przez portal na czas dodatkowego postoju. Zachęcamy do pobrania aplikacji NaviPay, w której proces ten jest dużo łatwiejszy.

Ewentualnie prosimy o wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji i parking, którego dotyczyła.
Wjazd na parking przed terminem rezerwacji jest możliwy jedynie dla użytkowników aplikacji NaviPay. W pozostałych przypadkach szlaban otworzy się jeśli wjazd nastąpi zgodnie z datą i godziną wybraną w procesie zakupu rezerwacji.
Tak, w okresie trwania rezerwacji możliwe jest wielokrotne wjeżdżanie / wyjeżdżanie z parkingu.
Po zainstalowaniu aplikacji i zakończeniu procesu rejestracji, należy wybrać z listy parking którym jesteśmy zainteresowani. Aplikacja umożliwia nawigację do wybranego parkingu. Po dotarciu na miejsce, należy podjechać pod szlaban wjazdowy. W zależności od zastosowanej na miejscu technologii, szlaban otworzy się automatycznie (jeśli zamontowane są kamery, potrzebne jest podanie nr tablic rejestracyjnych), lub też należy przesunąć “swipe button” (przycisk “przesuń”) znajdujący się na środku ekranu. Prosimy o możliwie bliskie podjechanie do szlabanu. Po otwarciu szlabanu, należy zająć wolne miejsce z dostępnej puli miejsc. Po zakończeniu procesu parkowania należy zakończyć je za pomocą przycisku w aplikacji. Wtedy szlaban wyjazdowy otwiera się tak samo jak miało to miejsce w przypadku wjazdu.
Na tym parkingu parkowanie dostępne jest całodobowo.
W przypadku posiadania biletu papierowego, należy opłacić go na miejscu w kasie. Na niektórych parkingach (jak na przykład Centrum Zdrowia Dziecka), możliwe jest zeskanowanie biletu w aplikacji, następnie jego opłata i wyjazd. Każdy parking jest opisany w aplikacji.
Pracujemy nad zautomatyzowaniem procesu zakupu rezerwacji jednocześnie dla kilku samochodów. Obecnie należy dla każdego samochodu wykonać osobną rezerwację.
Wykupiona rezerwacja zadziała jedynie na wybranym parkingu.
Dla rezerwacji lub abonamentu zakupionego na obiekcie Novotel Warszawa Centrum, parking można w takim przypadku bezproblemowo opuścić. Jeżeli szlaban nie otwiera się, należy wykorzystać kod QR z mailowego potwierdzenia rezerwacji (można go wcześniej pobrać). Kod QR trzeba przyłożyć do czytnika kodów QR przy wjeździe (w sąsiedztwie bileterki), po jego odczytaniu szlaban otworzy się.
Dla parkowania z aplikacją NaviPay, połączenie internetowe jest niezbędne. Prosimy o opuszczenie parkingu w sposób alternatywny i informację o zaistniałym wydarzeniu przez formularz kontaktowy. Status parkowania powinien zaktualizować się po przywróceniu połączenia internetowego.

Gotowy na parkowanie?

Wyszukaj parkingi

Kontakt

Masz pytania lub chcesz
nawiązać z nami
współpracę?
Napisz do nas.
Odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Potrzebujesz więcej informacji?

jest częścią rodziny aplikacji
NaviParking Poland Sp. z o.o.ul. Chmielna 73
00-801 Warszawa
Polska

Wybierz plik załącznika lub przeciągnij go tutaj

  • przelewy 24
  • blik
  • partner.visa
  • master card
  • play
  • orange
  • plus
  • certyfikat pci dss