Cyfryzacja parkingu dla przedsiębiorców i ich klientów
Przegląd projektu
- Przedstawione studium przypadku dotyczy wdrożenia przez firmę NaviParking produktu o nazwie NaviPay Manager na krytym parkingu w GTC Globis Wrocław oraz samoobsługowego trybu kiosk dla Medicover – jednego z najemców budynku.
- Na potrzeby nowej placówki medycznej w GTC Globis Wrocław, administracja obiektu wydzieliła parking dla jej pacjentów na poziomie -1. W związku z tym pojawiła się potrzeba wsparcia tej koncepcji rozwiązaniem cyfrowym zaprojektowanym przez NaviParking.
- Celem digitalizacji parkingu w GTC Globis Wrocław było m.in. zyskanie większej kontroli nad obiektem i zapobieżenie niewłaściwemu wykorzystaniu miejsc postojowych.
- Aby sprostać tym wyzwaniom, NaviParking zaproponował wdrożenie produktu NaviPay Manager i cyfrowego kiosku dla Medicover – rozwiązań zaprojektowanych na potrzeby administratorów parkingów i właścicieli firm, którzy oferują miejsca parkingowe dla swoich klientów. Zainstalowany sprzęt składa się z urządzeń IoT (Internet of Things).
- W najbliższym czasie na parkingu planowane jest wdrożenie innych produktów, takich jak NaviPay Enterprise i/lub konta osobiste NaviPay.
- Wykorzystane oprogramowanie i sprzęt sprawdziły się w optymalizacji procesów parkingowych zarówno z punktu widzenia administratorów obiektu, jak i jego użytkowników. Projekt jest wciąż w fazie aktywnego rozwoju.
Wdrożone rozwiązania
Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami
Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów: