Cyfryzacja parkingu, która zmienia oblicze hotelarstwa
Przegląd projektu
- Prezentowane studium przypadku dotyczy wdrożenia produktów Navipay i Naviparking Manager w hotelu Hampton by Hilton Mokotów przez firmę Naviparking.
- Klient – tj. zarządca parkingu Hampton by Hilton Mokotów – borykał się z niesatysfakcjonującym poziomem kontroli wykorzystania miejsc parkingowych przez kierowców. Z tego powodu klient chciał zapobiec wyciekom przychodów i dodatkowo poprawić ogólną satysfakcję swoich klientów. Kolejnym celem było usprawnienie obsługi procesów parkingowych dla recepcji hotelu.
- Aby sprostać wymienionym wyzwaniom, firma Naviparking udostępniła hotelowi produkty Navipay (dla kierowców) i Naviparking Manager (dla administratora parkingu). Wdrożony sprzęt składa się z urządzeń IoT (Internet of Things).
- Aby zmaksymalizować przychody i poprawić doświadczenie klienta poprzez dokonywanie rezerwacji i zakup abonamentów na parkingu Hampton by Hilton, obiekt został dodany do serwisu cyfrowyparking.pl.
- Rozwiązania parkingowe Navipay i Naviparking Manager okazały się skuteczne w optymalizacji procesów parkingowych.
Wdrożone rozwiązania
Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami
Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów: