Cyfryzacja parkingu, która zmienia oblicze hotelarstwa

Przegląd projektu

  • Prezentowane studium przypadku dotyczy wdrożenia produktów NaviPay i NaviParking Manager w hotelu Hampton by Hilton Mokotów przez firmę NaviParking.
  • Klient – tj. zarządca parkingu Hampton by Hilton Mokotów – borykał się z niesatysfakcjonującym poziomem kontroli wykorzystania miejsc parkingowych przez kierowców. Z tego powodu klient chciał zapobiec wyciekom przychodów i dodatkowo poprawić ogólną satysfakcję swoich klientów. Kolejnym celem było usprawnienie obsługi procesów parkingowych dla recepcji hotelu.
  • Aby sprostać wymienionym wyzwaniom, firma NaviParking udostępniła hotelowi produkty NaviPay (dla kierowców) i NaviParking Manager (dla administratora parkingu). Wdrożony sprzęt składa się z urządzeń IoT (Internet of Things).
  • Aby zmaksymalizować przychody i poprawić doświadczenie klienta poprzez dokonywanie rezerwacji i zakup abonamentów na parkingu Hampton by Hilton, obiekt został dodany do serwisu cyfrowyparking.pl.
  • Rozwiązania parkingowe NaviPay i NaviParking Manager okazały się skuteczne w optymalizacji procesów parkingowych.

Wdrożone rozwiązania

Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami

Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów:
  • Ilona Alieksieieva

    Ilona Alieksieieva

    Business Development Manager MENA

    +971 522 712 671[email protected]
  • Jacek Sikorski

    Jacek Sikorski

    Head of Sales & Account Management

    +48 789 330 262[email protected]