Cyfryzacja parkingu przy stadionie Legii Warszawa
Przegląd projektu
- Opisywane studium przypadku omawia wdrożenie aplikacji mobilnej Navipay na parkingu Miejskim Legii Warszawa im. marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie przez firmę Naviparking.
- Celem klienta była optymalizacja wykorzystania parkingu w dniach, w których na stadionie nie są organizowane mecze piłki nożnej (a tym samym monetyzacja niewykorzystanych miejsc postojowych). Wśród wyzwań była m.in. niewystarczająca liczba kas biletowych na parkingu.
- Aby spełnić oczekiwania klienta, Naviparking zaproponował wdrożenie aplikacji mobilnej Navipay dla parkingu i zintegrowanie jej z istniejącym na obiekcie sprzętem CAME.
- Do serwisu cyfrowyparking.pl dodano parking Legii Warszawa, gdzie użytkownicy zyskali opcję dokonywania rezerwacji i zakupu abonamentów postojowych.
- Współpraca z Legią Warszawa stała się doskonałą okazją do popularyzacji marki Naviparking, udowadniając jej kompleksowość i niezawodność.
Wdrożone rozwiązania
Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami
Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów: