Cyfryzacja parkingu, która uwalnia ukryty potencjał
Przegląd projektu
- Prezentowane studium przypadku dotyczy wdrożenia produktów Navipay i Naviparking Manager w hotelu Mercure Warszawa Grand przez firmę Naviparking.
- Klient – administrator parkingu w hotelu Mercure Warszawa Grand – miał na celu zwiększenie przychodu, lepsze wykorzystanie pustych miejsc parkingowych i podniesienie jakości obsługi kierowców.
- By usprawnić zarządzanie parkingiem, firma Naviparking udostępniła hotelowi Mercure Warszawa Grand produkty: Navipay (dla kierowców) i Naviparking Manager (dla administratorów parkingu).
- Aby zmaksymalizować przychody i poprawić jakość obsługi klienta poprzez umożliwienie rezerwacji i zakupu abonamentów, obiekt dodano do bazy serwisu cyfrowyparking.pl. Parking został też zintegrowany z aplikacją Autopay.
- Projekt parkingu w hotelu Mercure Warsaw Grand to szósty przykład współpracy Naviparking z Accor Group.
Wdrożone rozwiązania
Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami
Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów: