Cyfryzacja parkingu, która uwalnia ukryty potencjał

Przegląd projektu

  • Prezentowane studium przypadku dotyczy wdrożenia produktów Navipay i Naviparking Manager w hotelu Mercure Warszawa Grand przez firmę Naviparking.
  • Klient – administrator parkingu w hotelu Mercure Warszawa Grand – miał na celu zwiększenie przychodu, lepsze wykorzystanie pustych miejsc parkingowych i podniesienie jakości obsługi kierowców.
  • By usprawnić zarządzanie parkingiem, firma Naviparking udostępniła hotelowi Mercure Warszawa Grand produkty: Navipay (dla kierowców) i Naviparking Manager (dla administratorów parkingu).
  • Aby zmaksymalizować przychody i poprawić jakość obsługi klienta poprzez umożliwienie rezerwacji i zakupu abonamentów, obiekt dodano do bazy serwisu cyfrowyparking.pl. Parking został też zintegrowany z aplikacją Autopay.
  • Projekt parkingu w hotelu Mercure Warsaw Grand to szósty przykład współpracy Naviparking z Accor Group.

Wdrożone rozwiązania

Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami

Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów:
  • Jacek Sikorski

    Jacek Sikorski

    Head of Sales & Account Management

    +48 789 330 262[email protected]