Cyfryzacja parkingu przy brzegu Bałtyku

Przegląd projektu

  • Poniższe studium przypadku przedstawia wdrożenie aplikacji mobilnej Navipay na parkingu P4 w Świnoujściu przez firmę Naviparking.
  • W celu optymalizacji przychodów klientowi zależało na tym, aby ceny za postój na parkingu były elastyczne w zależności od pory roku. Klient chciał także otrzymać narzędzia do monitorowania ruchu na parkingu.
  • Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Naviparking wyposażyła parking w aplikację Navipay. Autorskie oprogramowanie Naviparking zostało zintegrowane z istniejącym wcześniej na parkingu sprzętem CAME.
  • Parking P4 w Świnoujściu został dodany do bazy obiektów na portalu cyfrowyparking.pl z nową, niemiecką wersją językową. Celem tego było poszerzenie grupy odbiorców usługi oraz zachęcenie większej liczby użytkowników do dokonywania rezerwacji i zakupu abonamentów na parkingu w Świnoujściu.
  • Aplikacja Navipay okazała się skuteczna w kontekście optymalizacji procesów parkingowych i poprawieniu widoczności obiektu wśród nowych użytkowników, również zagranicznych.

Wdrożone rozwiązania

Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami

Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów:
  • Jacek Sikorski

    Jacek Sikorski

    Head of Sales & Account Management

    +48 789 330 262[email protected]