Cyfryzacja parkingu przy brzegu Bałtyku

Przegląd projektu

  • Poniższe studium przypadku przedstawia wdrożenie aplikacji mobilnej NaviPay na parkingu P4 w Świnoujściu przez firmę NaviParking.
  • W celu optymalizacji przychodów klientowi zależało na tym, aby ceny za postój na parkingu były elastyczne w zależności od pory roku. Klient chciał także otrzymać narzędzia do monitorowania ruchu na parkingu.
  • Aby sprostać tym wyzwaniom, firma NaviParking wyposażyła parking w aplikację NaviPay. Autorskie oprogramowanie NaviParking zostało zintegrowane z istniejącym wcześniej na parkingu sprzętem CAME.
  • Parking P4 w Świnoujściu został dodany do bazy obiektów na portalu cyfrowyparking.pl z nową, niemiecką wersją językową. Celem tego było poszerzenie grupy odbiorców usługi oraz zachęcenie większej liczby użytkowników do dokonywania rezerwacji i zakupu abonamentów na parkingu w Świnoujściu.
  • Aplikacja NaviPay okazała się skuteczna w kontekście optymalizacji procesów parkingowych i poprawieniu widoczności obiektu wśród nowych użytkowników, również zagranicznych.

Wdrożone rozwiązania

Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami

Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów:
  • Ilona Alieksieieva

    Ilona Alieksieieva

    Business Development Manager MENA

    +971 522 712 671[email protected]
  • Jacek Sikorski

    Jacek Sikorski

    Head of Sales & Account Management

    +48 789 330 262[email protected]