Cyfryzacja parkingu przy brzegu Bałtyku
Przegląd projektu
- Poniższe studium przypadku przedstawia wdrożenie aplikacji mobilnej Navipay na parkingu P4 w Świnoujściu przez firmę Naviparking.
- W celu optymalizacji przychodów klientowi zależało na tym, aby ceny za postój na parkingu były elastyczne w zależności od pory roku. Klient chciał także otrzymać narzędzia do monitorowania ruchu na parkingu.
- Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Naviparking wyposażyła parking w aplikację Navipay. Autorskie oprogramowanie Naviparking zostało zintegrowane z istniejącym wcześniej na parkingu sprzętem CAME.
- Parking P4 w Świnoujściu został dodany do bazy obiektów na portalu cyfrowyparking.pl z nową, niemiecką wersją językową. Celem tego było poszerzenie grupy odbiorców usługi oraz zachęcenie większej liczby użytkowników do dokonywania rezerwacji i zakupu abonamentów na parkingu w Świnoujściu.
- Aplikacja Navipay okazała się skuteczna w kontekście optymalizacji procesów parkingowych i poprawieniu widoczności obiektu wśród nowych użytkowników, również zagranicznych.
Wdrożone rozwiązania
Aby otrzymać pełen dostęp do case studies, skontaktuj się z naszymi specjalistami
Umów się na demo z jednym z naszych ekspertów: